bence…

hayata dair herşey…

Arçelik buharlı temizleyici

Posted by bence Eylül 2, 2006

buharlitemizleyicipli.jpgBir tür düdüklü tencere???
Belki de o amaçla kullanılsa daha güzel.Mantığı ince bir ağızdan,işe yaramayan aparatlarla basınçlı buhar üflemek.Yani evinizin orasına-burasına buharı sıkacaksınız,tertemiz olacak.
Tozların üzerine sıkın da görün.Ağzınıza burnunuza dolsun,oralarda yer bulamayanlar da yüzeyden çamur halinde aksın.Aslında söyleyecek laf çok da anlayana fazla söylemeye gerek yok.
DEMEDİ DEMEYİN.

3 Yanıt to “Arçelik buharlı temizleyici”

  1. Ilk yorum icin burayi uygun gordum cunku diger yazilari oturup adam gibi okumam lazimdi🙂
    Efendim benim ordaki yorumlarinizdan dolayi da cok tesekkur ederim.
    Firsati bulunca icerileri dogru dalicam. Hic supheniz olmasin.
    Temaniz da muhtesem :)))

  2. bence said

    Aslında tam olarak oturtmadan biryerleri gezmeyeyim diyordum.Olur ya dayanamam blogcu olacağıma arakçı olurum.
    Ama toplistlerden inmeyen başlıklarda suç.
    Bir de “siyahi” bana aykırılık-başkaldırı ve Malcolm X temalarını çağrıştırdı duramadım.Eh iyi de etmişim.Çorbada tuzum olmuş.
    Beğendim listeme ekledim.Beğenirseniz ekleseniz de olur eklemeseniz de.Bu tip bir kaygı güttüğümün düşünülmesini istemem.Alınmam,darılmam.
    Temamı beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim.

  3. Yani begendim begenmesine de “benim temam” da ayni oldugu icin :))
    Biraz size iltifat ederek kendime de iltifat etmis oldum🙂
    Ama baslik resmi cidden hos.. o farkli..
    bir de isminizin yaninda duran iki elin tek el olanini koymayi dusunuyordum, siz benden once davranmisiniz cildiriiciiiimm :))

Bir Cevap Yazın

 
