bence…

hayata dair herşey…

Asalet-rezalet

Posted by bence Eylül 2, 2006

Kapıldım gidiyorum bahtımın rügârına
Ey ufuklar diyorum, yolculuk var yârına
Ayrılık görünmüşken yâr tutmuyor elimden
Misâfirim bugün ben, gurbet akşamlarına….
*************
Allah belânı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin yaaa
Hayatımı sen mahfettin
Acımadın neler çektim
Kader seni de kör etsin
*************
Ben gamlı hazan, sense bahâr, dinle de vazgeç
Sen kendine kendin gibi bir tâze bahâr seç
Olmaz meleğim böyle bir aşk, bende vakit geç
Sen kendine kendin gibi bir tâze bahâr seç
****************
Yüzünü bile görmek istemiyorum
Yoluma çıkmasan iyi edersin
Sözlerim sana ağır mı geldi
Kalbini mi kırdım? afedersin
****************
Bir ihtimâl daha var, o da ölmek mi dersin?
Söyle canım, ne dersin?
Vuslatın başka âlem, sen bir ömre bedelsin
Sükût etme nazlı yâr, beni mecnun edersin
Vuslatın başka âlem, sen bir ömre bedelsin
******************
Her şeyimsin dedim ona
ben bir şeyler buliym sana
olurum ben senin şeyin
olur musun herbi’ şeyim?
****************
Gözümde özleyiş, gönlümde acı
Alnımda sevdânın sıcak izi var
Bana benden yakın, benden yabancı
İçimde dolaşan, gezen biri var

Ne kapımı çalan garip postacı
Ne beni bekleyen, özleyen bir yâr
Bana benden yakın, benden yabancı
İçimde dolaşan, gezen biri var

Bir Cevap Yazın

 
