bence…

hayata dair herşey…

Bir şehit babası en çok neye isyan eder

Posted by bence Eylül 14, 2006

Bugün Osman TIĞRAKLI nın yazısında okudum.

1997`de Çukurca`da şehit olan Jan.Komanda Murat`ın babası Bekir İspirli anlatıyor:


“Cenazelerde acıdan hiçbir şeyi fark etmeyiz. Ama olur`da gözüne gülen bir kişi takılırsa, öyle bir öfke kabarıyor ki, bunu anlatmaya imkân yok. Hele de o gülen kişi bir siyasetçiyse… Bunu Yarbay Alim Yılmaz`ın töreninde yaşadım. Bir baktım, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik gülüyor. O kadar sinirime dokundu ki… Bağırdım “Niye gülüyorsun kardeşim? Burası gülme yeri mi?” diye. Başbakan bunu duyunca “Yakalayın o adamı getirin buraya” demiş. Allahtan tanıdık bir polis vardı da, şehit babasıdır diye iletmişler.

Gerçi günlerdir de şehit ailelerine karşı gösterdiği duyarlılığı okuyoruz başbakanın.Yani bu davranış hiç yakışmadı.

Muğla Milas’ta kendisini yan gelip yatmayla ilgili sözlerinde ötürü protesto eden bir kadın 4 saat karakolda tutulduğuna göre, şehit babasının bu sözlerden ötürü 4 günlük bir karakol istirahatini hak etmiş olması gerekirdi.

Bir Cevap Yazın

 
