bence…

hayata dair herşey…

hiç merak etme!!!

Posted by bence Eylül 19, 2006

Bu kadar mı  acaip bir milletiz biz???
5 dakika tahammül edip seyredebilir misiniz deneyin bakalım.

5 Yanıt to “hiç merak etme!!!”

  1. partal said

    :)hiç merak etme ha :)))

  2. savcibey55 said

    merhaba siteniz çok güzel olmuş özellikle bu vidyoyu izleyince şok oldum gerçi dayanamadım 1 dk dan sonra yoruma geçtim adam sürekli hiç merak etmeyin deyip atıyor…

    benim asıl sitenize giriş amacım bir kaç soru sormakta inşallah yardım edersiniz…

    ben de wordpress ten bir blog aldım sitemde yazıları özet görüntüsünde sunmayı başardım fakat sizinki gibi yazının devamını okuyun yazısı çıkmasını istiyorum oysa benimkinde read ebtry… benzeri ingilizce bir yazı çıkıyor acaba bunu sizinki gibi nasıl değiştirebilirim …

    bir de sitenin yan kolonuna resim eklemek istiyorum bu konular hakkında bilginiz var ise ve benimle paylaşırsanız çok sevinirim

    Başaılarınızın devamını diliyorum saygılar

    akinceylan2@hotmail.com
    http://www.savcibey55.wordpress.com

  3. bence said

    Ziyaretiniz ve blogla ilgili yorumunuz için teşekkür ederim.

    Blogunuzda yazının devamı kısmının ingilizce görünüyor olması seçtiğiniz temayla ilgili.Yani sizin temanızda o sözün çevirisi yapılmamış.Ancak tema değişikliğiyle sorununuz çözülür.

    Resimleri http://www.flickr.com/ adresine kaydedip temanızdaki yan menü bileşenlerindeki flickr kısmına adreslerini girerek kolonda görünmesini sağlayabilirsiniz.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Selametle…

  4. savcibey55 said

    çok sağolun cevabınızı şimdi gördüm 🙂 zaten bu işi becerdim link verebiliyorum artık resimler koyup..blogroll dan çözdüm olayı temayı da değiştiricem artık ..

    fakat şimdi beceremediğim bir şey var.inşallah buna da cevap verirsiniz.ben sitemde sayfalar oluşturdum iki tane yani katagoriler dışında..fakat sayfalarıma tek yazı girebiliyorum ben se sizinki gibi sayfalar oluiturmak ve bu sayfalarda da normaldeki gibi yazılar koymak istiyorum bu da mı acaba tema ile ilişkili?

    şimdiden teşekkür ediyorum

    selametle…

  5. bence said

    Oluşturduğunuz herhangi bir sayfaya farklı zamanlarda yazı ekleyebilirsiniz.Ancak blog ana sayfası gibi görüntüsü olmaz,alt alta yazmış olursunuz.

    Aralarında bırakacağınız boş satırlarla birbirlerinden ayırabilir, ara başlık atabilir, tarih yazabilirsiniz.Yani defter sayfasına yazıyormuş gibi.

    Selametle.

Bir Cevap Yazın

 
