bence…

hayata dair herşey…

Ayın iş fikirleri

Posted by bence Ekim 2, 2006

TV ekranından kumandaya tek dokunmayla seyredilebilen ev veya işyeri takip ve güvenlik sistemi.

Sıvı tuz, şeker, un.

Yolcuların deniz suyu içinde seyahat ettikleri deniz otobüsü.

Süt, mama ve suyu aynı biberonda toplayan, ayrıca kilit özelliği bulunan ikiz veya üçüz biberon.

Yağmur suyunu yere değmeden depolayıp kullanıma sunan sistem.

Belediye otobüslerinde büfe hizmetleri.

G.B.
Temmuz 2006

Bir Yanıt to “Ayın iş fikirleri”

  1. ozgur said

    mrb arkadaş. tv ile güvenlik sistemi iyi ama olan bişey. belediye otobüslerinde binecek yer kalmiyorki büfeylemi uğraşalim ki otobüs parasini zor bulanlar var. yağmur suyunu yere düşmeden depolamak sacma gibi yere düşmeden ancak göl veya göletler de olur onuda zaten belediye suyu olarak satıyorlar ancak apartman veya site yöneticilerini bahce sulamak gibi işine yarar ki kendisini amorti ederse. deniz otobüsü derken neyi kastediyosun anlamadim mersinden kıbrısa kadar deniz otobüsü var itanbulu saymama gerek yok. sıvı tuz şeker un ne oluyor hala düşünüyorum bulamadim mantıksız. amaaaaaaaaaa biberon işine gelince tamamdir bulmuşsun işi cok kaliteli ve kazancli bir iş olabilir böylebir üretim yaparsan ben bile alirim. bence bunu yapabiliyorsan hiç durma hatta ben bile ortak olurum. eczaneler marketler hepsi alır bunu. yinede fikirlerin güzelmiş beni yanlış anlamayın düşüncelerimi sundum.

Bir Cevap Yazın

 
