bence…

hayata dair herşey…

İstiklal marşı(Suğra Bal)

Posted by bence Ekim 10, 2006

7 Yanıt to “İstiklal marşı(Suğra Bal)”

  1. muhammet said

    bence ben bunu iyi yaparım diosanız yanılıosunuz çünkü bu kız istediğini yapar bu gidişle serseri_nedim_123@hotmail.com

  2. ilkbey said

    sana kurban olsunlar aferım sana kız :))))

  3. ebru said

    bence çok güzel okuyor.helal olsun sana

  4. haluk said

    allah vergisi.sadece duygulanmak ve alkışalamaktan başka hiç bir yorum yapılamaz.

  5. haluk said

    allah vergisi.duygulanmaktan ve ağlamaktan başka hiç bir yorum yapılamaz.türk genci olarak anne ve babasına çok teşekkür ederim.evlat böyle yetiştirilmeli işte

  6. burçak said

    harika söylüyto ya mükemmel

  7. nil said

    ya ben böyle bişey görmedim ya bu çocuk ne kadar güzel yetiştirilmiş bunu yetiştiren ana babaya helal olsun ve topluma böyle bir insan verdikleri için tekrar tşk ediyorum

Bir Cevap Yazın

 
